minik_kuzumm Bugün ben de elendim. Beta 1,2 çıktı. Doktor alttan da muayene etti bir şey yok dedi. Dün adet günümdü. Bu ay nasip değilmiş demek ki
trakyalikizce Suleehamdi evet bırakmadık devam ettik en önemlisi rahatlık kafanın boş olması hani çocuk yapıyoruz olacak mı olmayacak mı diye düşünmedik anı yaşadık rahattık bunun çok etkili olduğunu düşünüyorum
Suleehamdi trakyalikizce evet doğrudur rahatlıkda önemli dediğiniz gibi canım ya düşünmemek lazım kafa da boş olması lazım Gün aşırı da ne bileyim adet gününe kadar bazen sıkılıyorum 🤣 ama Bi deneyelim teşekkür ederim
Suleehamdi trakyalikizce maşallah canım eğer benimde olsaydı o şekilde olacaktı sanırım bide eşime doğum gününde böyle Bi hediye olarak gebeym demek istiyordum nasip artık Allah hayırlı uğurlu etsin
trakyalikizce Suleehamdi bizim de ilk ayda doğum günümüz aynı gün doğum günü hediyesi olarak söylemek istiyordum ama nasip olmadı her şeyde bir hayır vardır Allah doğru zamanda sağlıklı bir bebek nasip eder inşallah 🙏🏻
Kubraalp Ay_97 inşallah canım😊 senin bebeğin ne kadarlık😊 bat 9 marttı ama hala olmadım. Bugün kan verdim ikindiye çıkar diye pazartesi çıkacakmış boşuna verdim.
Kubraalp Ay_97 bende öyleyim biliyo musun hiç olamicam diye düşünüp duruyorum. Sürekli moralimi bozuyorum.
Bebegimizolsundu Cerenny ah kuzum daha küçücüksün ne pozitifler görürsün sen üzülme sakın gençliğini yaşa