Seymaben İnan daha önce gittiğimde asla öyle biri değildi ve çok severdim kendisini çok güvenirdim ve sürekli anlatır konuşurdu. Bu gittiğim de çok şaşırdım 3 yılda bambaşka biri olmuş resmen ne umutlarla gitmiştim bide. Dişim ağrıyor ne yapabilirim hangi ilacı içebilirim dedim bana verdiği cevap ben diş hekimi değilim ona git o baksın dedi ben şok 😳 ikinci ye tekrar gittim kontrol sürecinde ücret vermeyeyim diye cinsiyete. Baktı baktı cinsiyetini söyledi hayırlı olsun dedi gitti ne bir açıklama ne bir konuşma asla yok. Bende problem bende hamileyim hassasım bana öyle geldi sanıyordum o kadar iyi bir doktordu çünkü 🙂demekki benimle aynı düşünenler varmış 😂