Minnakkurabiyeveannesi27 Smyeclk evet kuzum hemde iki doz oldum sadece iğne değil aynı zamanda coraspin de kullandım çok şükür bir sıkıntı olmadı doktorum da zaten sıkıntı olmaz dedi
Smyeclk Minnakkurabiyeveannesi27 teşekkür ederim bana bugün söylediler sağlık ocağından doktor randevum da daha var bi sorayım danışayım sizlere dedim
Minnakkurabiyeveannesi27 Smyeclk rica ederim kuzum hâlâ da kullanıyorum ben kan sulandırıcı iğne az kaldı doğuma sıkıntı etme yani çok şükür birşey olmuyor birinci dozu 22 de ikinci dozu 27 de vuruldum