Kızlar merhaba ilk gebeliğim yarın 30. Haftaya gircez. Dün geceden beri karnım da bi ağrı var bugün de devam etti. Bebeğim karnımın tam ortasında toplanıyor ve karnımda ağrım oluyor. Bugün çok hareketli bide çok tuhaf ilk defa yaşıyorum son 1 saattir felan yanlarıma doğru ağrı yayıldı. Sancı ne bilmiyorum nasıl anlayacağım sancı olduğunu yardımcı olur musunuz?