Mervehilal Merhabalar kızlar. Bu eczanelerde satılan gebelik testini kaçıncı gün yaparsak doğru çıkar. Son adet günüm 5 şubattı. Normalde 28 günde bir olurum. 31 gün oldu hastalanmadım. Ne zaman yapsam doğru sonuç alırım.
Gamzeates Mervehilal iki gün gecikme var o zaman şuan da ben normal eczaneden aldığım gebelik testi ile öğrenmiştim iki gün gecikme ile siz de alıp yapabilirsiniz
Gamzeates Mervehilal yani ben iki hamileliğimi de iki gün gecikme ile öğrendim ama siz bilirsiniz iki gün daha bekleyin isterseniz
Mervehilal Gamzeates benimde eğer öyleyse 2.gebeliğim olucak ama unutmuşum :) ne zaman yapsam diye düşünüyorum. Yarın alıp bi bakayım o zaman teşekkürler :)
Beceriklianne Mervehilal evet cnm. İki üç gün gecikme ile çıkar ve bendede test ysp . Hakkında hayırlısı olsun inşallah