Candy_liz benim de özellikle bugün 19+3te çok ağrım oldu bak saat kaç oldu hala geçmedi. Bazen diyorum acaba gazım mı var, acaba tuvaletim geldi de kabız oldum da yapamıyorum da o mu ağrı yaptı acaba diye düşünüp duruyorum. İnşallah endişe edecek bir durum yoktur ama ya bu ağrı geçecek ya da ben doktora gidip kendimi kontrol ettirip öyle rahatlayacagim çok sıkıntı yaptım kendime.