Merveii Kizlar ilk gebeliğim ve kan uyuşmazlığımız var. Doktor kanama olmadığı için gerek yok doğumdan sonra duruma göre yaparız dedi. Ama ben aşırı takintiliyim kanama oldu olcak diye beklicem mi 😅 napsam devlet hastanesine gitsem yaptirsam mi iğneyi ya bu iğnenin bebeğe bir zarari yok sonuçta tedbir amaçlı yapılıyor. Bana bir fikir verin lütfen
byzza16 Merveii bizimde kan uyuşmazlığımiz var benimde hiç kanamam olmadı ama doktorumuz tedbir amaçlı 28.haftamizda ilk dozunu vurdu iyiki de vurmuş kızım doğunca kanı babasının kanıyla aynı çıktı doğumdan sonra 72 saat içinde de 2.doz vurulması gerekiyor
ftmnr_drgt Merveii 36+6 haftalıkken kızımı normal doğumla doğurdum kan uysmazligimiz vardı 28 haftamda iğnemi oldum dofumdan sonra da kizim a+ idi yenidej vuruldum ikinci gebelik icin daha cok hazirlil gibi bu asi bazi dojtorlar dogumdan sonra yaptırıyor bazıları da 2 doz şeklinde yaptırıyor, şimdi kızım 29 günlük doktor bana hiç kanama vs demedi bende okuduğum doktor kitaplarında kanama vs okumadim sadece antikorlarla savaşmak adına yapılıyor
Bkyya Merveii ben hem devlet hem özel hastane takipliyim iki taraftaki doktorum da 28. Haftada yapılmasını söyledi henüz hiç kanamam olmadı çok şükür yarın 25. Haftaya giriyoruz 28. Haftada vurdurucam
seon90 Merveii doğru demiş kuzum kanama olmadığı için yapılmasına gerek yok bide ilk hamileliğin olduğu için yapmazlar.benm doktorum ilk hamileliğimde kanamam olmasına rağmen yapmadı çünkü hamilelikten önce kürtajım faln yoktu.doğumdan sonra yapmıştı.şimdi ikinciye hamileyim oda doktorum 8. Haftada kanamam vardı işne yaptı ama 28. Haftamda yapmadı kanamam devam etmediği için.bunuda doğumdan sonra yapılcak oda bebeğin kan grubuna göre
Gagi Ilk gebeligimde kanamam yoktu 28 Haftada yaptılar. Doğumdan sonra bebek benim kan grubumdan olunca tekrarlanmadı. Şimdi 2. Gebeliğim bu doktorum da 28. Haftada ignemi yaptırdı. Doğumdan sonra tekrar bakılacak duruma. Benim bildiğim kanama olmasa hile 28. Haftada yapılması gerekiyor
Merveii Gagi kanama olmasa bile yaptirsam olur mu bebege zararı var mı dedim yok istersen yaptırabilirsin dedi ama özelde uçuk fiyatlar o yüzden devlete gitsem yaparlar heralde dimi randevu da düşmüyor devlette 😔
Merveii byzza16 valla dayanamayıp yaptircam bende böyle aklımdan çıkmıyor hiç bisey oldu mu olcak mı diye
Merveii ftmnr_drgt hem sarılık olma ihtimalini de azaltmış oluyormuşuz. Kan uyuşmazlığı sarılık da yapabiliyormus. En sağlıklısı iğneyi olmak
Merveii Bkyya ozeldeki doktorum vurdurcaksan 28.hafta dolsun öyle dedi. Bı de randevu bulamıyorum devlette. Direkt gitsem yeşil alandaki doktor falan yardımcı olur mu sizce illa kadın doğuma mi randevu almam gerek
ftmnr_drgt Merveii Az bir sariligimız vardı halen az devam ediyor suan 1 aylık, emziriyorum bol bol , 3 aya kadar devam edebiliyormuş bazen bebeklerde sarilik, kan uyuşmazlığı sarılık yapabiliyor biz olduk
Bkyya Merveii evet maalesef yani benim bulunduğum yerde randevu almak gerekiyor çünkü aynı gün içerisinde yatış olarak gösteriliyor yatış yapıp sonrasında iğne yapılıyor ben randevuyu iki hafta öncesinden anca buluyorum çok zor oluyor
Merveii seon90 genelde tedbir amaçlı yapılıyor diyor nette o yüzden kararsızım. Bı de ilk bebeğinizde sarılık oldu mu sizin. Kan uyuşmazlığı sarılığa da neden olabiliyormuş da
seon90 Merveii oldu kuzum ama yüksek değildi allahtan 1 bucuk saat arayla emzirdim geçti.ama iğne olsanda olmasanda sarılık oluyorlar uyuşmazlıktan dolayı.kızımında büyük ihtimal sarılığı olucak inşallah olmaz diye dua ediyorum
Zuzu04 Benim ilk gebeliğimde gerek görmedi doktorum kızım doğduğunda kan grubu negatif olduğu için gene yapmadılar şimdi 2. Gebeliğim 28. Haftada yaptıracağım
rkyycbnn @“Merveii”# Merveii indirekt coombs testi var onu yaptınız mı bebege zararı va rmı yok mu diye ben 10 haftalıkken yaptım test negatif cıktı ama genede igne yaptık bazen doktorlar diyo ilk hamilelikte zararı yok ama ben 25 haftalıkken düşük yaptım kan uyusmazlıgı sebebiyle bence genede Bi test yaptır zaten doktor ona göre igne yapıyo en azından insanın içi rahat ediyo her an bişey olacak mı diye düüsnmüyon önlemi mi aldım diyorsun taktır Allahtan dersin
Merveii rkyycbnn igneden önce o testi yapıyorlarmış sanırım. O testin negatif çıkması bebeğe zararı yok anlamına mı geliyormus
3465 Merveii ben gecen hafta yaptırdım kanamayla alakası yok zaten bi 28 haftalıkken yapıyolar bide doğumdan sonra bnm bu ücüncü gebeliğim
Merveii 3465 o zaman bir devlete gitmek lazım. Özelde doktorum çok rahat davrandı bişey olmaz gibisinden ama aklıma takildi tabi