Sehliye yaptırmasanız stres olmayacak mısınız, benim daha çok o zaman içim içimi yer çünkü. Ben sadece ikili yaptırdım ama çok emin olmak istedim, risk yoktu Fetal Dna bile yaptıracaktım temizdi sonuç doktorum hiç bir sorun yok için rahat olsun deyince zar zor ikna oldum. Bilim ve tıp bu kadar ilerlemişken mahrum kalmak istemiyorum hiçbir testten. Yani aldırmakla ne ilgisi var, aldıracak mısınız sanki diye soranları anlamıyorum. Tabi ki kimse kıyamaz,aldırmak istemez. Günümüzde her olasılığa ve aksiliğe karşı insanın kendini maddi ve manevi olarak hazırlaması gerekiyor hele ki şu dönemde. Bir de bunun psikolojik etkisi var. Bir sorun çıkarsa, bir anda kucaklarına öyle bir bebek aldıklarında nasıl kabullenecekler o an bilmiyorum. Ben kabullenemeyip kucağına bile alamayan gördüm ve maddi olarak tedavi için para yetiştiremeyenleri de. Ama bilse insan,buna hazırlar kendini, ne bebek çeker ne de ebeveynleri.