Busramzcgl Son üç aya giren anneler neler hissediyor acaba🤗 ben bugün son 3 aya girdim, kocaman bi ağırlık dehşet bir iştah artması ve halsizlik hissediyorum
Meri3220 Busramzcgl karnımda bir fazlalık olduğunun farkındayım iyice ayrıca 2 adım atınca nefes nefese kalmak ve mide yanmasını saymazsak güzel şeyler hissediyorum inşallah herşey gönlümüzce olur sağsalim kavuşuruz yavrularımıza 🤗 28+2
Gorkemm Busramzcgl 27+6 ile ben son zamanlarda az hızlı geçiyor gibi geliyor zaman heyecan basıyor iyice 😂
Busramzcgl Meri3220 bende bu semptomları ve geri kalan tüm semptomları geçiriyorum sanırım benim biraz zor olucak 🤣
Busramzcgl PamirMira benim şimdiden ağrılarım var şimdiden nefes nefeseyim, ilerleyen zamanlarda ne yapıcam bilmiyorum 😆
Meri3220 Busramzcgl eğer sorarlarsa hamilelik mi iyiydi yoksa doğumdan sonrası mı diye kesinlikle doğumdan sonrası olacak cevabım bilmiyorum belki fikrim değişir ama şu oğlanı sağsalim kucağıma alayım da artık ondan sonrası Allah kerim 🤗
Yagmur8 Bende 20 haftadan sonra yolu yarıladık rahatlığı oluştu ama şimdi vakit geçmiyor biran önce gelsin istiyorum bebişim 🥰 25+2
Busramzcgl Yagmur8 bende nedense bu son 3 aya girince hiçbirşey kalmamış hissi ile ay daha var hissi arasında kocaman bir ikilem var🤗
Busramzcgl Meri3220 bende kucağıma sağlıkla alayım da gerisini boşver diyorum hep yeter ki alabileyim sağsalim🤗