Mervehorata92 24 haftalık hamıleyım sık oluyor bu ıdrar yolu enfeksiyonu gecen doktor bana toz vermıstı gece bır bardak suya karıstır ıc dıye ama adını hatırlamıyorum bılen va rmı? Yada doktoru ılac veren
Mrvkyra Mervehorata92 bende ürenisin tek şaselik kullanmıştım ama gene oluştu hatta şuan 36 haftadayım bide mantar çıktı fitil kullanıyorum
0103qsf Mervehorata92 monurol kullandim gecmedi antbytk kullandm gecmedi en son damar yolundan ilac aldm biraz hafifletti ama yine tm gecmedi :(
Nur0631 Caglatan aylardır geçmiyor augmentin kullandım iki haftalık bir tedaviydi 1000mg olmasına rağmen hala semptomlar var hala var bitmiyor bıktım artık
Mervehorata92 Caglatan ben kullandıktan sonra gectı ama tekrarlıyor anlamıyorum nıye dıkkatte edıyorum oysakı
Caglatan Nur0631 bende cok bunaldım artık gebeligin basımdan beri gecmiyo günde 3-4 tane ic camasırı değistiriyorum yogun yesil akıntı var 😢
Mervehorata92 Htcnal oda var ama acaba eş değeri mi yoksa bır sıkıntı olur mu dıye bırsey ıcerken bıle cok dıkkat edıyoru mecbur artık ılac ıcmeyı bırakacağız doğurduktan sonra boyleyece😅
Saki07 Caglatan 40 haftalık olduk hala bitmedi en başından beri bende de var hemde yeşil akıntı eşlik ediyor sizin gibi😒
Zeyzen Bende de bugün çıktı toz verdi yarın alıcam inşallah. İdrar yolu enfeksiyonu hamilelikte ne sıkıntı çıkarıyor acaba
Htcnal Mervehorata92 Ben de icmekte cekingen davraninca doktor enfeksiyonun verecegi zarar bu ilactan daha fazla olur demisti .Icmistim mecbur , tabii agriya dayanabiliyorsaniz en iyisi icmemek.Benimki dayanilir degildi.Cok gecmis olsun 🤗
Mervehorata92 Mrvkyra benımde oyle oldu gectı tekrarlıyor hamıleyken daha fazla olurmus ne kadar kollasanda anlamadım bende ama ılac kullanamadıgımız ıcın korkuyor ınsan bırsey olur diye
0103qsf Mrvkyra mantar belirtisi neydi canm kaşıntı mi benmde enfeksyn var birde kaşıntı başladı deli gbi kaşınıyor genital bölgem
Mervehorata92 Saki07 benımde ılk zamanlar yeşildi sonra sarı sonra beyaza dondu ama akıntı bıtmıyor 😔 malesf