Göbekten yaptım bende göbek deliğinden 3 parmak sonrası yukarı ya da aşağı bir gün sol tarafa bir gün sağ tarafa etimi sıkıştırarak yapıyordum her gün aynı saatte iğneyi yapmak da önemli. İğneyi 45 derece batırmak tam batırmak(ucu biraz kalabilir) ve enjeksiyonu yavaş yapmak daha iyi. İğne yapmadan önce 2 dk buz torbasıyla kompress yapın iğneyi yaptıktan sonra da aynı şekilde biraz buz torbasını tutun ve ovalamayın minimum acı hisseder bana dua edersiniz :)