İlk ayağa kalkmadan amaliyattsn sonra hastaneden veriyorlar zaten arada gelip gidip kanamanı kontrol ediyorlar ve bastırıyorlar 4-5 saat sonra sontanın çıkması ile ayağa kalkıyorsun zaten kanama azalıyor normal ped kullanabilirsiniz depend rahat olmaz birde hastane odaları aşırı sıcak oluyor benim 3. Sezeryanım olacak tecrübe yani 🙈