rabiaozdemirkara canm ben 5. Günümdeym nefes darlığm vardı ilk gün , sonralardan açıldı şükür şimdi öksürüğe döndük bende aşısızdım , önerim bal limon zencefil karabıber karıştır abartmadan tatlı kaşığı ile ye öksürüğün varsa da doktoruna danış nutss diye bir şurup var mutlaka al kesin çözüm inşallah hafif atlatırsın ben ağır atlattım ama 😔Benim kansızlığmda vardı kan almıştım 2 ünite onun üzerine oldm covit oyüzden ağır atlattm