Perilisa dogum başladığında suya koyup duası okunmalı ben hastaneye gittiğim zaman sanci odasında suni sanci takılınca suya koyduk annem de kapinin önünde yasin flan okumuştu dort saatte alti yedi santim açılma oldu ama baska sebeplerden ötürü acil sezaryene alindim🤭