Sedaneva İlk defa bu gece rahim kasılmalarım arttı. Ama hep söylenen nişan gelmesi ya da karın boşalması yok henüz. Doğum için erken değil mi? Yalancı kasılma mıdır sizce?
Eylul1987 Sedaneva 36 biraz erken olabiliyo 37+4 te doğurdum ben erken mi diye sormuştum ebeye 36 yi geçmişsiniz normal artık demişti
Boesie Sedaneva Bebisin kilosu kac? Bazen kilolu olunca daha cok kasilma hissedilebiliyormus veya suyunuz fazlaysa
Happybsrn Sedaneva bende 36+0 oldum yani 37 sonrası doğsa iyi olur tâbi ki ama bebeklerin işi belli olmuyor keyifleri ne isterse öyle oluyo🤣🤣 sağlıkla gelsinler 🙏 benim bebekte minyon o yüzden duam geç gelsin ☹️ ama sabrım da daralıyo o ayrı 🙄
byzza16 Sedaneva yalancı kasilmada olabilir gerçekte olabilir hastaneye gidin bence. Benimde 36+6 da sancılarım kasılmam başladı ve o gün doğuma gitmiştim bebiste gayet sağlıklıydi doğum yaparsanız da korkmayın haftası erken değil çok şükür kuvoze falan girmedi
Sedaneva Eylul1987 Ay bence de erken ama tabii yoruldum da hamile olmaktan. 😑🙃 Perşembe günü kontrolüm var. Sürekli doğum belirtileri videoları izliyorum. Sonuçta ilk gebelik, sıfır tecrübe. İnş 37 olduktan sonra doğururum.
Eylul1987 Sinoooom inşallah öledir. Içeride geçirilen her günün önemi büyük diye biliyorum ben. Arkadaşın bebisi inşallah dayanır. Çokta erken değil 36+4 Bence strese girmeye gerek yok
Sedaneva Boesie Kilosu çok değil haftasına göre, hatta doktorum 3kilo civarı doğar dedi. Biraz minik bir kızım olacak. Suyumu bilmiyorum ama ağrım var gerçekten ve bu gece biraz fazla gibi.
Boesie Sedaneva Bende muayene etmeden ultrasondan fark etti rahim agizinin hafif acilma var dedi suyun fazla kasilma o yuzden cok olurmus ama agrim var gercekten bir kac gundur
Sedaneva Happybsrn Olsun canım, bebeğini kucağına aşmışsın ya ne mutlu sana. Darısı başımıza. Perşembe günü çatı kontrolümde her şey ortaya çıkacak. Öncesinde bel, sırt, karın ve rahim ağrıları normal sanırım.
Silacinar Sedaneva bebegin gelişimine bağlı benim doktorum öyle söylüyor 35 sonrası normal doğum kabul edilir. Doktorum 36. Haftamdayken inşallah dogurursun çok kolay olur senin için dedi 39 olduk tik yok 😂