Merhabalar 👋🏻 Meryem ana eli otu kullananlar-kullanacaklar tam olarak kullanımının nasıl olduğunu yazabilir mi acaba? Suya dua okunması gerekliymiş sanırım bunlar hangi dualar? Birde her şey yolundaysa(normal doğum için) kaçıncı haftada yapmak uygun olur