Betuly İki gün önce şeker yüklemesi yaptırdım ve yüksek çıktı bu hafta diyete başladım yemeklerden sonra da ölçüm yapıyorum.. malesef diyet yapmak çok zorluyor..
aysnrsvs Betuly hamilelikte zor oluyor ama bebislerimiz için kendimizi tutmak zorundayiz canım tatlı istiyor vallahi aglayasim geliyor evde yapmıyorum yaparsam yerim diye 🥺🥺
Zeynepppdyg Betuly normalde de tip 2 dibattim ,hamilelikte insüline geçirdi doktorum ilaç kullanamadığım için , valla tatlı yemesem çorbayı bile azcık fazla içsem şekerim yüksek çıkıyor bilgi vermek için yazdım tatlı dışında bakliaytlar bile şeker yükseltiyor😝
Fasulyem2 Betuly alışıyo insan diyete cnm ilk bi hafta zorlandım ben özellikle gece yemelere alışkın olduğum için resmen aglıcak gibi oldum 😁 şu an alıştım hatta 2 kilo verdim hemen hemen ama bebeğim kilo almış şükür 🙏🏻 Sağlıklı beslenince kendimi daha iyi hissettim cnm lakin benim şekerim düşmedi insuline basladık bu hafta:/ ona da alıştım gibi 2 ay kaldı doğuma sonra hepsi biticek insallah 🥰
Betuly Fasulyem2 bende ölçüm yapıyorum da acaba düşmeme kriteri ne nasıl doktor insülin e yönlendirdi
Zeynepppdyg Betuly 🥲bı kadar az yemeğe kilo almam diyordum ama kiloda aldım 18 haftda 2 kilo😅valla genelde sebze ve protein ağırlıklı yiyorum ekmeği sadece kahvaltda yiyorum
Fasulyem2 Betuly diyet yaparken evde sürekli ölçtüm rapor ettim ama endokrin uzmanı yine de yüksek buldu açlık 60-90 tokluk 100-140 arası olması lazım benim ikisi de yüksekti şu an düzeldi ölçümlere de devam ediyorum