MeyraRana Çok ilginç ya demek ki her bünyede farklı etki yapıyor. Ben tuvalete gittim, bir yandan da idrar tahlili falan verdim çünkü. Hiç kıpırdama denmedi ama fazla gezme dediler sadece.
2020 Kasım’da yine böyle açlık tokluk şekeri ölçtürmüştüm İstanbul Bakırköy Biruni laboratuvarında. Onlar bir kahvaltı getirdi mesela içecek yerine. Tereyağ, reçel, 2 küp şekerli süt, yeşil elma, 2 ince dilim ekmek vardı. Aç karna kanı alınca onu verdiler. Dakika tuttular yine. Kıpırdama ve uyuma demişlerdi. 2 saat sonra tekrar kan verdim. Her kurumun yaklaşımı farklı oluyor demek ki.