@Bebiscann foruma artık sırf fal bakmak için giriyorum resmen her girdiğimde en az 5 bildirim 🥴artık girip bakıp cikiyorum müsait oldukça yorumluyorum falları ama artık yoruldum pes ediyorum artık fal bakmayacağım🥴(dedi ve bu gönderinin altındaki falları yorumladı…)