Umut60 Gebelikte düşük iğnesi yaptıran var mı anomalı oldu bu iğneyi yaptırın a çoçık düştü dedi doğruluk payı varmı yaptıran var mı acaba yazarsanız sevinirim
Hacermasal Umut60 proluton depotmu diyosunuz? Ben her hafta yaptırıyorum bebeğin daha iyi tutunması için o
Elly20 Merhabalar, 6. Haftadan beri 5 günde bir yaptırıyorum 12. Haftadayız bu hafta bıraktırdı doktorum. Bu iğne oldukça etkili bebeğin tutunmasında 🙏🏻
Umut60 Elly20 yapısal ve cinsiyet hormonların bağlı terojonik etkisi varmış kanamam azdı yaptırmasam olurdu biraz korktum açıkçası o yüzden
hilaltekgun-64 Ben 32. Haftama kadar her hafta oldum düşük riskim kanamam vardı şükür şimdi iğneler sayesinde doğuma gün sayıyorum ☺️
hilaltekgun-64 Umut60 hayır olmadı haftasından ileride hatta şu an doktorunuza güvenin proluton depot çok etkili ve düşük riskinde kullanılıyor doktorunuz kullan dediyse kesinlikle yaptırın kanamayı durduruyor ve tutunmayı sağlamlaştırıyor
Aslaninannesi01 Umut60 8. Haftadan 20. Haftaya kadar bazen 3 günde bir bazende haftada bir yaptrdim çok şükür yavrum sımsıkı tutundu sağlıklı şekilde doğdu 7 aylık oldu
Umut60 Aslaninannesi01 maşallah bu gerçekten bana moral oldu herşeyin en iyisini istiyoruz anne olunca
Minikanne123 Umut60 içinizi ferah tutun kötü olsa önermezler diye düşünüyorum sağlıkla gelsinler inşallah 🌸