Gamzess1 Kızlar bu hafta özellikle 3-4 gündür akıntım arttı beyaz veya şeffaf gibi tam anlayamıyorum da normal mi? Yaşayan var mı
suleozturk Gamzess1 akıntın yumurta beyazı kıvamında şeffaf ve kokusuzsa hiçbir sorun yok kuzum gebelikte akıntı artışı çok normal ilerleyen haftalarda daha da artıyor. rengi kokusu kıvamı değişirse sıkıntı oluyor maalesef
Kasev Daha da çoğalacak kuzum ilerde. Akıntı hem normal hem de sağlıklıdır merak etme. Günlük pedler kullanabilirsin
Gamzess1 Kasev canım vallahi ben hep kullanıyorum ped rahat hissediyorum öyle ama bu ara bayağı ıslanıyor pedim anlamadım bugün tahlil vermiştim çok az enfeksiyon çıkmış yarın doktoruma gidicem ona da sorucam inşallah önemsiz bi şeydir
Mucizembenimm Gamzess1 akıntınız arttıysa enfeksiyon mantar olabilir. İhmal etmeyin muayne olun mutlaka benim de başıma geldi iki fitille geçti
Kasev Gamzess1 akıntı çok normal onda sıkıntı yok bende de bazen su gibi oluyor eşofmana kadar ıslanıyor. Enfeksiyon bende de çıkmıştı bol su içtim geçti çok şükür
Gamzess1 Kasev enfeksiyon çıktığında hep toz tek kullanımlık monurol diye bi ilaç veriyo banada öyle geçiyo ya
Gamzess1 Kasev Ay gerçekten idrar yolu enfeksiyonundanmış doktordaydım bugün monurol ve 2 kullanımlık fitil verdi bakalım geçer inşallah
Gamzess1 suleozturk Canım bi ara beyaz geliyordu onu doktoruma sordum çok normal sorun yok dedi tamam dedim ama bu şeffaf bi kaç tane yazı okudum bebegın suyu mu felan çok korktum bugün doktora gidicem inşallah sorucam ona
Kasev Gamzess1 geçer kuzum bana ilaca gerek yok bol su iç demişti. Sen bunların haricinde başucundan ayırma suyunu çabucak geçer