Selam kızlar. 2 buçuk sene sonrasında tekrar merhaba :) supriz bir gebeliğim olduğunu öğrendim. Adetim 4 gün geçti test yaptırdım beta değerim 16.000 küsür çıktı. Ertesi gün doktora gittim. 5+4 dedi. Tek kese var. Tek yumurta ikizi olabilir onu kalp atışlarını duyunca öğrenebiliriz dedi. Değer çok yüksek geldi bana. İkiz gebelik geçirenler değerler nasıldı. Çok merak ediyorum yardımcı olabilecek var mı