Eslemveannesi0 Korkmayın ben doktoruma sormuştum ve gayet normal olduğunu söyledi. Kasık ağrıları ara ara gelip gidiyor. Mesela benimde bel ağrım hiç geçmemişti şuan 39. Haftadayız ve yine kasık ağrılarına döndü. Karnında ağrıyabilir yani korkma kanaman olmadığı sürece 🌸