Mervedez159 kesinlikle anlatıldığı gibi değil, evet biraz acıyor ki bu çok normal çünkü elini biraz derine ilerletiyor doktor, ama sn lik bir şey. Bu arada benim acı eşiğim çok düşüktür. Bende korkuyordum kanama vs olur diye çok acır dayanamam diye ama ne öyle dayanılmaz bir acı ne de kanamam olmadı.
Bu arada erken doğum riskim ve sancım olduğundan 30. Haftamda oldum normal doğum istediğim için yani doğumu tetikleyen bir şey de değilmis birçok kişinin dediği gibi. Üstünden iki hafta geçti çok şükür ne kanama ne de başka bir sıkıntı yaşamadım.