Kızlar hayırlı akşamlar bugün fark ettim göğsümde kızarıklık vardı uykudan uyanınca, uyku izidir diye çok takılmadım ama akşam oldu hala aynı çatlak oluşumu başlamış ve kızarık. Kaşıntı da oluyordu hafif ama kaşımıyordum 😥 26+4 deyim. Göbeğimde de kaşıntı oluyor ama henüz bir belirti yok. Moralim bozuldu biraz, napıcaam 🤷♀️