Tugcek Canım 39+1 e gün verdi ama ben bu kadar beklemek istemediğimi söyliycem doktoruma. Yarın 38+0 olacam. 38+2 38+3 alsın istiyorum. Standart doğumlar hep böyle oluyor ben niye bu kadar bekliyim ki 😂. Ağlanacak halimize gülüyoruz valla. Dün gecenin 3 ünde kalkıp soda suyu arıyorum dolabımda. Midem mahvediyor beni 🤦🏻♀️