38.haftam bu gece tam ben hep ağda yapıyordum yine yaptım geçen ay yaptığımda ertesi gün kasılmam sancım vardı hastanede kaldım falan sizce yine olur mu olsun bence ztn zamanı geldi artık tetikler mi yada bende yaşadım yada şans eseri ağdandan sonra oldu diyen var mı