Kızlar gebeliğimin 29. Haftasındayım bebeğimin hareketlerini 15. Haftada net olarak hissetmeye başladım ve o zamandan beri bebeğim hep aşağıda kasıklarımda. O zamanlar çok sorun etmiyordum ama artık hareketleri arttığı ve güçlendiği için sürekli kasıklarımda hissetmek zorluyor çoğu zaman özellikle idrara çıkmam gereken zamanlarda benim durumumda olan var mı normal bir durum mu bu..?