Aryacigdem korkma her zaman hastanelerdeki ultrason güvenilir. Beni sağlık ocağında senin gebeliğin riskli diye hastaneye yönlendirdi tansiyonum 13 çıktı diye doktoruma gittim nasıl ağlıyorum ama hüngür hüngür derdi mi de anlatamadım. Bu tansiyon gayet normal çok korkmuşsun hava sıcak normal ağlama deyince rahatladım bir de baktık ki yatıyor orada uyandı el salladı dedim Allhım bir daha sağlık ocağındakiler dinlemeyeceğim üzülmekten başka bir şey olmuyor şimdi bişeyler anlatıyorlar mecburen gidiyorum tetanoz için he he diyorum geçiyorum napayım🤣