Kubrahmet0807 Kızlar 3.5 aylık gebeyim, bazen durduğu yerde bazen de öksürürken ya da kusarken sağ taraf kasıktan karnıma kadar ağrı girip geçiyor. Doktor aşırı olmadıpı sürece normal dedi ama ben yine evhamlandım. Yaşayan var mı normal mi?
gzdcpn Merhaba ben de 12. Haftamdayım kasık ağrılarım bu ara arttı doktorum normal olduğunu söyledi bebek büyüdüğü için☺️ Normalde hissettiğinizden fazla ekstra bi ağrı olursa mutlaka yine de doktora gidin tabi yine de..