Yarın 33 haftalık olcaz geçen haftaki kontrolde bebeğim makat gelişti dönebilir ama zor dedi doktorumuz. Dün gece garip bir ağrı yaşadım yatakta korkum geri yattım. Bebeğim hep yukardan vuruyordu tam göğsümün altından ayakları da yüzünün önündeymiş çünkü. Bugün resmen kasıklarıma indi kafası sertleşirdi göğsümün altinda yine bakıyorum göbeğimin altına indi sanki. Döndü mü acaba kızlar böyle döndüğünü hisseden oldu mu hareketlerde değişiklik falan.