Lulikli Deletedmom72720 38+5 çarşamba planlı sezeryanım vardı doktorum corona oldu 🤦🏼♀️ Yarın icapcı doktora gideceğim bakalım neler olcak. Hayırlısıyla bi kucağımıza alsaydık 🥲
Deletedmom72720 Normal bekliyorum bakalım hiç gelecek gibi değil 😃 geçen hafta 1 cm açıklık vardı yarın tekrar Çatı muayenesi olacağım