Fatmanur35 Dnzsby Canım görümcem orda doğum yaptı çarşamba gece sancısı başladı perşembe doğum yaptı cumartesi çıktı
Fatmanur35 Dnzsby bu arada normal doğurmak istedi sancıyı çok çekti bakmışlar terslik gidiyo bebek kanala girmiyo kordonu dolanmış direk sezeryana aldılar
Dnzsby Dbe24 benim ikinci hamileligim buda sezeryan olcak ilkini özelde yapmstm 1 gece kaldım devlette 2 gün demekki teşekkürler