Merhaba arkadaşlar sorum biraz saçma mı olacak bilmiyorum ama ben çok huzursuz oldum o yüzden sorup fikir almak istiyorum. Bugün yemek yaparken bi 15 dakika falan ocağın dibinden ayrılmadım ve sonra fark ettim ki ocağın ısısı karnıma vurmuş karnım baya ısınmış. Ocakla aramdaki mesafe de 10 cm falandır. 27 haftalık hamileyim. Sizce bu sıcaklık bebeği etkiler mi😕