erolcan 34haftaligiz 2 gundur bebişi cok asagida hissediyorum resmen oturup kalkmak yatmak cok zor olmaya basladi agri yapiyo oturup kalkarken rahimde kafasinin baskisini hissediyorum. Bel agrim bacak kasik agrisi hat safhada artik. Cumartesi kontrolumuz var bakalm doktorumuz ne diyecek