Deletedmom72720 Kızlar iş yeri benim üzerime bağkuru 1 yıl devlet yatırıyor şuan 38. Haftamdayım doğum iznimi aldım . Doğum parası alabilir miyim sizce ?? Bide 600 küsür borç gözüküyor . Varmı bilgisi olan ??
Duyguuuuuuu Deletedmom72720 ben sgklı olandan eminim bagkuru hiç araştırmadım Ama internette 16 haftalık için 12.444 tl yazıyor ama bide izne çıktıgında kesilmeyecek bide iki ay daha devam edecek şartı var sanırım parayı alabilmen için