Zehrakhr Zilananne 39. Haftadayım ilk 3 ay deli gibi limon yedim soyup tabağa koyuyor tuzlayıp yiyordum sonra 1 ay yeşil elma tuzladım yedim kalan aylarda da ayva limonlayıp tuzlayıp yedim doktorumda çocugun güzel olur dedi 😂
Zilananne Zehrakhr oyyy inşallah yaa elmayı nasıl tuzlayıp yediniz değişik deniyin bende belki ona gecerm kan sulanmasn onun için korkuyorum ilk başlarda düşük tehlikem vardı çok şükür şuan yok
mucizegebelik6 Zilananne 25. Haftaya kadar Limon yedim tuzladım da. Bulantı kusmam da vardı ozaman. Oğlum olucak insalah. Haddinden fazla yememeni yine de tavsiye ederim kan sulandırıcı görevi görüyormuş bi nevi
Zilananne mucizegebelik6 evet bende ondan dolayı hep tüketmek istemiyorum benimde oğlum olacak Allah nasip ederse inşallah 1limonu geçmek istemiyorum 🥰
Sevilay_Demir Zilananne limonun zararı yokta fazla tuzlayıp ta yemeyin tuz hamilelikte fazlasıyla ödem oluşturuyor
Aysh89 Zilananne bnde sürekli limon yiyorum bunu okudum kalkıp yicem şimdi 17 haftalık hamileyim oğlum olacak sağlıkla gelsin bir zararı yok kız kardeşimde limon yedi oğlan çıktı 😄
Zilananne Aysh89 afiyet olsun canım bende dayanamıyorum işte 🤭benimde erkek sağlıklı olsunda canım fark etmez
linsmea Zilananne ben de yiyorum canım 1 limondan fazlası zarar diye biliyorum. Dişlere de yine aynı şekilde. Ama kendimi tutamıyorum. Kız olcak bizim inşaallah 💗
Aysh89 Zilananne sana da afiyet olsun yarasın evlatlarımıza bn kan sulandırıcı asprin kullanıyorum limon da takviye görev üstleniyor işte 😀
Zilananne Aysh89 amin amin canım inşallah afiyet olsun onlara herkes diyor bu kadar yeme diyorum ben deil bebeğim istiyor 😂