Zilananne benim hamileliğim biraz süpriz oldu ve iştahim çok artmıştı herşeyden ikişer tabak yada adet olarak yemeye başlamıştım turşu çok yedim tiksiniyordum ama genede yiyordum yani sonra limon gördüm mü soyup tuzlayıp elma gibi yedim şuan 20 haftadayım ve sürekli yedim bende çok korkmuştum bişey olurmu diye ama doktorum abartmadıkça bişey olmaz sonuçta limonu çoçuğun üstüne sıkmıyorsun diyip kendince espiri yapmıştı 😅sade soda limon tuz karıştırıp içiyordum akşamları yemekten sonra mide bulantımı bastırıyor ve şişkinliğimi gideriyordu bide çilek aşerdim çok yedim ben kız beklerken bugün öğrendim ki erkekmiş