Cennet-Kokulum bir_pasa_annesi Zaten şöyle bişey oldu geçen ay yani ocakta adetim 6 gün gecikti 6 gün sonra oldum işte şubatta olmadım martın başında test yaptım 4ünde yani hamile olduğumu öğrendim inşallah yükselir canım
Cennet-Kokulum user124578 Teşekkür ederim bilginiz için bana barkod vermedi doktor direk bilgisayardan giriş yaptı o yüzden alamadım
Cennet-Kokulum bir_pasa_annesi İnşallah tatlım Rabbim herkesin gönlüne göre versin inşallah 🤲🏻🤲🏻❤️❤️🥰🥰
iremcannn1907 Cennet-Kokulum çok geç düşer canım benim ki 4 5 gün sonra düşmüştü. Doktor ordan takip etme demişti hatta
Azizinannesi2 Cennet-Kokulum olsun öğleden önce vermissindir bir gün sonra çıkıyor diye biliyorum ben bende hep öyle olmuştu