Peri0719 2 gündür migdem çok agriyo ve yaniyo yaşayan varmı uyutmuyo birden ağrı oluyo sonradan hemen yanma
Sibel_l3 Peri0719 midem benimde tekrar başladı yanması alev var sanki içimde, rennie Duo şurup içiyorum ama pek fayda etmiyor artık
Miracinannesi_52 Peri0719 bende 1 ay çektim bugün şurup aldım kızlar rahatlatıyor mutlaka doktordan isteyin
Mrvyzrblgn Peri0719 bigün benimde çok kötüydü kramplar giriyordu doktorum lansor diye bi mide ilacı verdi 2 kez kullandım çok rahatladım doktorunuzla görüşün boşuna eziyet çekmeyin bence
Peri0719 RdvnMlkn çok kötüyüm iki gündür hem ağrı hem yanma berbat bişey ya uyuyamıyorum gece bide böyle istifra etmiş gibi acı tat geliyo migdeden sanırım lavaboda belim büküldü iki gündür
frzcrl Mrvyzrblgn benimde çok fazla mide ağrım var kramp giriyor habire. doktorum bana da lansor verdi ama içinde hamilelerin kullanması önerilmemektedir yazıyor. Ondan içmedim sizin doktorunuz ne dedi acaba ?
Peri0719 Yarında geçmezse direk gidicem acile bişey yiyim agriyo yaniyo çekilcek gibi degil randevuda yok hiç klinikten de cumartesiye randevu aldım mecbur acilden giricem hicde sevmediğim sey
Mrvyzrblgn frzcrl geç gördüm kusura bakmayın.. 3 gün için 3 gün ara verin dedi ben 2 kez kullandım iyileştim bıraktım