Deniz13 Yazmışlar aynen bende kontrol barkodlarından tut her türlü tahlile va kadar saklayıp yazdığım bir defterim var.Zaten günlük tutan biriydim.Bazen her gün bazen haftada bir yazıyorum ne olursa.5 hafta önce nolmuş diye dönüp baktığımda bile “aaa bunu unutmuşum yahu” dediklerim var.
Nette yayınlamıyorum ama her gün aynı tayt tişört ile foto çekiniyorum.
Artık 29 haftalık olduğumuz için çok hareketlendiği anlarda veya eşim konuştuğunda hareketlenince videoya kaydediyorum.
Annemin de bana yaptığı gibi, ilk giydiklerini battaniyesini filan saklıcam.29 yaşındayım battaniyem, 1 yaş elbisem, ilk zıbınım atletim patiğim vs duruyor hala.Hatta annemin lohusa geceliği de duruyormuş, en satenli dantellisinden 89model 😁 Onu da giyicem bi ara nostalji olcak.Annemin hamilelik fotolarına çok benziyorum.