Covid olduğumda yaşadım, nefes alamadım. Allah düşmanıma bile yaşatmasın. Hayatımın en kötü anıydı. Hatırlayınca bile kötü oluyorum. Şimdi panik atak değil de duygusu gelince farklı ve pozitif şeyler düşünmeye çalışıyorum. Aklıma getirmemeye çalışıyorum.