Duygu_turan Kızlar dün hafif pembe akıntım geldi çok hafif bugün ise bildiğiniz kanlı mukus şeklinde geldi sanırım nişan dedikleri şey. Sancım vs yok bu arada beklemeli miyim sizce ne yapmalıyım? 37 haftalığım bu arada
Durununannesi46 Duygu_turan doktorunuza haber verin, sağsalim kucağınıza alırsınız inşallah 🙏❤️ Bende 37 haftalığım ama tık yok hala. Karnım da hiç inmedi aşağıya 🤷🏻♀️
Hatice_551 Duygu_turan aslında evet nişan gelmesi hemen doğum başladı demek değil sancının veya suyunun gelmesini beklemen lazım ama eğer kan geldiyse mutlaka doktorunu ara sor
Burcukose Duygu_turan bir yerde okumuştum Nisan geldikten sonra 3 gün içinde genelde bebek geliyormuş doktora söylemekte fayda var bence 😊sağlıklı gelsin yavrucagjnuz inşallah
Mevsim36 Duygu_turan nişandan hemen sonra gelmeyebilir bebek doktora görünün elbet ama nişandan 1 hafta sonra bile doğum gerçekleşebilir önemli olan suuu
Duygu_turan Durununannesi46 Amin çok teşekkür ederim ☺️ devlet hastanesine gittiğim için maalesef doktorun numarası mevcut değil önceden gittiğim özel bi klinik vardı oradaki doktoru aradım panik yapma bekleyebilirsin istersen yarın bi git dedi yarına kadar bekleyeceğim. Suni almak istemiyorum da birazda ondan beklemek istiyorum açıkçası. Sizler de sağlıkla kucağınıza alın bebeğinizi inşallah ☺️
Duygu_turan Hatice_551 Evet bende öyle duymuştum. Büyük ihtimalle nişanın gelmiş sakin ol bekle ama istersen yarın gidip muayene ol dedi doktor bekleyeceğim bakalım dua edin sizler de lütfen 🌸
Duygu_turan Burcukose Amin çok teşekkür ederim ☺️ bende su veya sancı olmadıktan sonra acele edilmesine gerek yok diye biliyorum ama bi danışmak istedim.
Hatice_551 Duygu_turan Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım ağrısız sızısız atlatmayı nasip etsin 🙏🏻🌹🌹
Delikizz Duygu_turan benim nişandan 1 gün sonra doğumum başladı ama herkeste aynı olmayabilir suyun veya sancını bekle bence