sudeyl16 Arkadaşlar 13 haftalığız cinsiyetimizi doktor 1 ay sonra öğreneceğimizi söyledi çook geç değil mi ya 😂😂 varsa tahmin alabilir miyim https://resimyukle.io/g/vbUXgdLYh1
Burcukose sudeyl16 ozeller 12 haftada devletler 16 haftada biliyor :) ama 12 haftada bilinenin yanılma payı var tabi
Pheebs Benimki de 17 de söyledi bence garanti olur daha iyi olur. Ama burada 17 18 den sonra detaylida bile değişkenleri görünce bende hala tedirginlik var 😂