Duru_nunkardesi ![https://imgyukle.com/i/EgnzbS https://imgyukle.com/i/EgnvDG] Kızlarrr selammmm ikiz aannişleri kaçıncı haftada çıktı göbüşünüz biz 6+4 olduk 10 unda randevum var dışarda gören insanlar ikiz olabilir diyorlar bakalım bana biraz yardımcı olun kızlar sizce olabilir mi çünkü ilk bebeğim de böyle olmadım merak içindeyiz ailecek 😂❤️🙏❤️🧿🧿🧿
ipekveatlas Duru_nunkardesi o haftalarda cıkan göbek sadece gaz ve sislinliktir bebek fasulye kadar falan😂 benimde öyleydi eşime fotolar atar kesin ikiz bunlar derdim.😂
Firdesmaden Duru_nunkardesi canım 7 haftalık olmuşsun ama senin karnın vaya çıkmış ben 3. Aya gircem bende ikizlere gebeyim göbeyim çıkmadı şaşırdım açıkcası
star3star Duru_nunkardesi ben 12. haftamdayım ve henüz karnım daha çıkmadı çok hafif toparlanmaya başlıyor yanlardan.ama sizinki tamamen gazdan kaynaklı bir göbektir.o haftada imkansız böyle bir karın cıkması
Tupbebekile Duru_nunkardesi rabbim gönlüne göre versin inşallah ama 14. Hafta dayım inan daha çıkmadı bile 6. Haftada daha cok minnak toplu igne başı bile degil gazdır muhtemelen. Rabbim sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah
Duru_nunkardesi ipekveatlas hahahha😂😂 olabilir canım belliki boş kuruntu yapıyorum 😂 hayırlısı bakalım 💛🥰🥰
ipekveatlas Duru_nunkardesi bizim bide ailede çok ikiz var eşimin kardeşleri ikiz ve çok tırsıyodumm meğer bi taneymis zaten sonradan karnım puff söndü gitti😂