Moonlightttt Güzel kızlaaarrr güzel anneler , bursa şehir hastanesinde doğumu gerçekleşen var mıdır ? Veya düşünen bilgilendirir misiniz merak ediyorum ilk bebeğim 34 haftalığız karamsarlık başladı ? 🤭🤐🤰
Tunahan_rumeysa16 Moonlightttt çevremde doğum yapan bir ablam var çok memnun kaldığını ne zaman görsem konu açılsa anlatır özel hastane gibi dedi odaya doktorlar teker teker gelip hem kendisini hem bebeği kontröl etmiş ve odaları wc çok temiz doğumhane özellikle. Doğum aninda yakinindan birini içeri de alıyorlarmış bem ikinci doğumumu orada yapicam inşllah öyle istiyorum.
Mervedgnkl Moonlightttt merhaba bende Bursa’da yaşıyorum ve çok bilmiyorum normalde buralı değilim 9 haftalık hamileyim hangi doktora nereye gittiniz aceba kontrollerde felan memnun kaldınız mı
Guzucuk25 Moonlightttt benim.dogumum da şehir hastanesinde oldu özel de doğurdum.sanki bebek doktorundan emzirme.danismanina kadar herkes sizin için geliyor hastane personel.cok ilgililer di 2. Doğum 1 ay sonra inşallah yine şehir hastanesi yine lale.dortisik
Merve-g Moonlightttt bizde 37+1 yılmaz çetine gidiyorum şehir hastanesinde. Gerçi doğum esnasında hangi doktor denk gelirse o giriyormuş doğuma ama iyi diyorlar hastane için.1 hafta önce özele gidicektim doğum için. Sonra vazgeçtim madem o kadar iyi diyorlar bir dünya para vermeyim şimdi dedim :) 2.doğumum olcak ilki özeldeydi hayat hastanesinde ordan da memnun değildim. Şansıma artık :)
Moonlightttt Tunahan_rumeysa16 cok teşekkür ederim az kaldı karamsarlıkta başladı birnebzede olsa rahatladım,umarım her anne icin güzel deneyimler olur , sizde sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🤱🐥🌼
Moonlightttt Mervedgnkl merhaba doktor tercihimiz şehir hastanesi icin soruyorsanız Tayfur çift mükemmel bir doktor 8 aydır beraberiz ben memnunum , başak hanımı da öneriyorlar 🙂🌼
Tunahan_rumeysa16 Efebayram ne ücreti şehir hastanesi devletin hastanesidir bildiğim kadarıyla ücret yok herhangibirseye
Efebayram Tunahan_rumeysa16 bende kararsız kaldım Uludağ üniversitesi gidiyorum doğuma iki buçuk ayım var nerde yaptırsam diye düşünüyorum karar veremedim
Buse12- Efebayram Bende fakülteyi gidiyorum doğuma 2.5 ay var senin gibi ama pek memnunda değilim gerçi doktorlar iyi ama mecbur