Derins merhaba benim 34 te vurdu ağrı ama sana önerim “dişinol” solüsyonu geçiriyor ağrıyı , eczacın nasıl kullanacağını söyler sana,doktoruna danış kullanmadan ama , bence kontrollü kullanımda zararı yok ama etkisi cabuk , kanal hiç yaptırmadım doğrusu yapsalardı yaptırırdım ama tehlşkeliymiş bunu önerdiler ve işe yaradı her gin fırcala yemekten sonra gerçekten ben etkisini cok gördüm , geçmiş olsun biraz uzun oldu faydam dokunur umarım 🙂