Rabiadogusoy Kızlar bugün kontrole gittim doktor dedi ki bebek tamamen sırtını dönmüş kurbağ şeklinde baş aşağı pozisyon. Ama kanala girmemiş. Sizce bu pozisyonun anlamı kanala gireceğine işaret midir? İlk gebeliğim olduğu İÇİN soruyorum teşekkür ederim
6464_iiiaakk Rabiadogusoy Bende 36.haftamdayim kanala girdiğini nerden anlarim anlayabilir miyim yoksa doktor mu anlar sadece