Merve_kml Merhaba arkadaşlar benim ikinci doğumum olucak doğumumu rize şar asiye hanımda düşünüyorum hiç asiye hanıma gitmiş orda doğum yapmış kimse yokmudur.
Elifbostan Merve_kml benim ablam Asiye hanımda doğum yaptı güle oynaya gitti güle oynaya çıktı (sezeryan oldu ) bende 28 haftalığım inşallah bir sorun çıkmazsa Asiye hanımda doğum yapmak istiyorum
Kuzucuk12 Merve_kml bende ilk doğumumu asiye hanımda yaptım çok ilgili bir bayandı bir sorun yaşamadım
Merve_kml Kuzucuk12 çok teşekkür ederim bende normal doğum düşünüyorum asiye hanımda düşünüyorum ama bilği almak istedim çnkü son ğünlerim artık yavaş yavaş
Hilokk Detaylı ultrason ile ilgili bilgisi olan var mı . O gün hem detaylıya hemde Dr girişine mi ücret ödüyoruz
elisamelisa101 Hilokk evet canim radyolojiye giriyorsunuz 30 dk felan sürüyor ama o gün doktora gözükmeye gerek yok valla ben ikisine de ücret ödemiştim ama doktor sadece bakiyo normal muayene gibi hiç gerek yok detaylıca o gün herseye bakılıyor zaten
Hilokk Dr um bana randevu alma önceden gelince giriş alırsın dedi çıkan raporu bende görcem dedi. Tam anlamadım giriş yapınca da ücret ödeyecem dimi sonuçta