Ben 10.haftamdayım yaklaşık iki haftadır çekiyorum ve sonu hep kusmayla bitiyo.Eğer miğden çok ağrı yaparsa dayanılmayacak şekilde kendini kusmaya zorla.Çünkü yediklerini miğden sindiremediği için ağrı yapıyo.Sindirilemeyen kısmı çıkarmak büyük oranda rahatlatıyor